تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش عفونت چشم دلیل دوری زارع تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر فوتبال | جنگ برای قهرمانی و بقا اقدام عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد با بازیکنان برنامه‌های توخل برای بازی با رئال مادرید شرط ماندن اوسمار در پرسپولیس مشخص شد تورس در لیست نکونام تیلور و همسرش به تهران می‌آیند کامنت ویژه اوسمار برای شهاب زاهدی + عکس آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟ ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟
سرخط خبرها

پرسپولیسی‌ها بازهم پول گرفتند

  • کد خبر: ۱۶۸۶۶۰
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
پرسپولیسی‌ها بازهم پول گرفتند
باشگاه پرسپولیس امروز بخشی از مطالبات بازیکنان و اعضای تیم را پرداخت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در شرایطی که باشگاه پرسپولیس امروز درگیر مجمع خواهد بود، مدیران تیم در تلاش بودند تا وعده‌های خود در قبال بازیکنان و اعضای تیم را به سرانجام برسانند.
بر این اساس امروز بخشی از مطالبات بازیکنان و اعضای تیم و درصد قرارداد آن‌ها به حساب‌شان واریز شد.
با واریزی امروز به اعضای تیم، اکنون درصد دریافتی آن‌ها به ۸۴ درصد رسیده است.
این در حالیست که مدیریت باشگاه در تلاش است باقی مانده درصد و همچنین پاداش‌های مربوط به قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را نیز تامین کرده و به زودی به حساب بازیکنان و دیگر اعضای تیم واریز کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->